Wednesday, August 31, 2011

Obsesyon Yaratan Sarkilar Serisi Vol:1

Huyumdur...Seversem bir sarkiyi, bikana kadar, gunde en az 50 defa dinlemeden edemem.

Bu obsesif halim yer yer bas gosterir cesitli baska hallerde, hayatimin cesitli noktalarinda. Misal bir zamanlar koyu yesildi benim rengim, fena takilmistim, dolabim tasra merkez camii duvarina donmustu. Herkes efendi gibi siyah, kirmizi, beyaz Converse alirken ben aradim, taradim, bekledim, arastirdim, en cami yesili rengini buldum, aldim, sene 2001.

Simdi rengim parlament mavi, ya da saks mavisi, her neyse...Sekil 1-A daki renk ve tonlari iste. Simdiden parlament mavi iki cift ayakkabim, bi elbisem, bikac tshirtum, bikinim, ic camasirim, pantalonum falan var. Cok seviyorum, anlatabiliyo muyum?

Sekil 1-A (Bu bapcikler benim olsun istiyorum)


Neyse demem o ki; sevdim mi tam severim, sildim mi bir kalemde sevgili okur...

Bu siralar da bu sarkiya taktim, sabah aksam dinliyorum. Bi aralar obsesyon yaratan sarkilar serime Twitterda baslamistim, 6lara 7lere kadar geldigimi hatirliyorum sanki ama sonra ipin ucunu kacirdim, biraktim.

Seriye buradan yeniden basliyorum. Hayirlara vesile olsun!

Iste Obesesyon Yaratan Sarkilar Serisi Vol:1
Maroon 5 - Moves Like Jagger


Iddia ediyorum; bi dinleyen bi daha dinlemek ister mutlaka, sonra bi daha, sonra bi daha, sonra bi daha...Al sana obsesyon...

Yalniz cok rica edicem birisi Adam Lavine'nin evindeki butun tshirtleri yaksin! Bu adamin insanlik namina hayatina ustsuz devam etmesi sart!

www.tanriozenmisdeyaratmis.com

No comments:

Post a Comment