Wednesday, September 14, 2011

Amerikanya'da Geziyorum Vol:1 Miami

Koca iki sene gecti, Amerika'da pek bi yer goremedim. Evden okula, okuldan eve, bazen okuldan bara sonra eve...Zaten param da yoktu. Sonra calismaya basladim, param oldu, bu sefer de izin yok. Olan izni de istiyorum ki Istanbul'da raki sofrasinda harciyim. Bildigin "paran olsa zamanin olmuyor, zamanin olsa paran..." durumu. Ise baslayinca da Attila Ilhan siirindeki gibi "param olsa hevesim olmuyor, param olsa hevesim" durumu eklenince bir de baktim 5 ay gecmis okuldan kurtulali, para kazanmaya baslayali, ben daha is seyahatlari ve ufak New York kacamaklari disinda Massachusetts sinirlari disina adim atmamisim. Hayalimdaki hayat bu degil, 30'uma merdiven dayamisim daha bi Miami gormemisim, bu da Allah'tan reva degil. Bu arada para para diyorum da, kazandigim da para olsa yani, ama ac kalmadigim surece hazirim hepsini ucak parasina vermeye.

Neyse efendime soyliyim, bi an geldi, "para", "heves", "zaman" hepsini bi araya topladim, bi de kaptim kankami "I'm in Miami bitch" nidalariyla aldim solugu Miami'de.

Ooh! Dunya varmis! Kemiklerim isindi yemin ederim. Butun gun plajda yat yuvarlan, mojitolari yuvarla, kizgin kumlardan serin sulara atla falan, hayat bana guzel...Palmiyeli memleketin gozunu seviyim.


Miami, Amerika topraklarinda ya...Sanma ki ana dil Ingilizce. Herkes bildigin Ispanyolca konusuyo. Bakkala girdik misal su almaya, "Hola" dediler bize, Ispanyolca devam ettik alisverise. Tek kelime Ispanyolca bilmiyo olusumuz, ne yalan soyliyim, pek de yardimci olmadi.


Herkes parti cenneti diye gidiyo ama sahane restoranlar var Miami denen memlekette. Ickiler desen 10 numara. Watermelon Mojito diye biseyle tanistim ki tanismaz olaydim, o ne yaa?? Ipin ucunu biraz kacirmis olabilirim o gece, zira sonu ve ozellikle sabahi pek de eglenceli olmadi takdir edersin ki.

Iste seyahatimden haber basliklari:

L.E.Z.I.Z (Nokta)
Yer: Yuca - Kuba restorani...


 


ORGY IN MY MOUTH
Yer: Sushi Samba - Hic bitmesin istedigimiz Sushi...Resmen agzimiza attik, yutmaya kiyamadik. Kalan son iki parcayi da yemeden once epey seyrettik. Her guzel sey gibi bunun da bi sonu vardi elbet...


GITME DAHA KARPUZ KESECEEDIK
Yer: Sagafredo - Meshur Watermelon Mojito. Ickimin yaninda gelen karpuz dilimlerini bi tekerlek karpuza tamamlamis olabilirim o gece.



Guzel memleket Miami ama bu Amerika'lilarin "party animal" dedikleri cinsten degilsen 3 gun yeterli, benden soylemesi. Gittim, gordum, bi daha gider miyim bilmem..."Para", "heves", "zaman" uclusunu denklestirdigim bi sonraki seferde daha da guneye inmektir hedefim. Bahamalar oluuurrr, Dominik Cumhuriyeti oluuuurrr, Puerto Rico oluuuurrr...Diyorum ya, hayat bana guzel...

www.miamiyegittimdahadagitmem.com

No comments:

Post a Comment